Caudalie Nourishing Body Lotion


 

Caudalie Nourishing Body Lotion to nawilżający balsam do ciała z ekstraktem z winoron (jak to na tę firmę przystało). Kosmetyk zamknięty jest w estetycznym opakowaniu o pojemności 250ml z moją ulubioną bardzo wygodną pompką. Na początku bałam się trochę tego słowa nourishing, bo bardzo często jest tak, że kosmetyki takie są bardziej bogate, a z mojego doświadczenia kończy się to tak, że nie dokońca się wchłaniają w skórę i resztki sobie na niej siedzą i łapią wszystkie farfocle. Nie-znoszę. Nazwa jest całkiem mylna pod wzlędem spodziewanej konsystnecji. Balsam jest bardzo lekki! Szybko się wchłania, na skórze praktycznie nic nie pozostawia, żadnego filmu. Mimo swojej lekkiej formuły dobrze nawilża, co mnie mile zaskoczyło. Zapach balsamu nie jest taki całkiem winoronowy. Jest bardzo świeży, powiedziałabym, że unisex, z powodzeniem Panowie mogą więc w mojej ocenie po niego sięgać. Dawno nie trafiłam na porządny balsam do ciała, który będzie nawilżał, ale szybko zniknie mi z pola widzenia :) Pozycja na dłuższą znajomość. 

 
Caudalie ma w swojej ofercie z tej lini rowniez masło, jednak tester pokazał, że jest ono bardzo bogate. Dla osob z bardzo przesuszaoną skorą bedzie OK, ale w moje potrzeby takie masło się nie wpisuje.

 

Komentarze

Popularne posty