TAG: Liebster Blog


Dziękuję Bambi za miłe wyróżnienie :) Zabrałam się do tego z zapałem i oto co wyszło:

1.Daniel Craig czy Pierce Brosnan?

Najlepiej żaden :) Ale jeśli już, jeśli już, jeeeeeeeeeeśli już to Craig. 

2.Wakacje pod palmami czy pod namiotem?

Oj palmy palmy... :)  


3.Trampki czy szpilki?

 Szpilki.
 
4.Fitness czy kanapa+tv?

Fitness, w szczególności bieganie. Ale coach potatoe rulez nie jedną noc :)

5.Jesteś łowcą? Polujesz w second hand?

Nie. Nie mam na to czasu. 

6.Jaki soundtrack wywarł na Tobie największe wrażenie?

Nie przypominam sobie nic szczególnego niestety.

7.Jaki film mogłabyś oglądać wiele razy?

Kevin sam w domu :)

8.Do jakiej gwiazdki wzdychałaś mając kilkanaście lat?

Wentworth Miller. Ale nie użyłabym tu czasu przeszłego jeszcze :) hahaha...

9.Ile czasu zajmuje Ci codzienny makijaż?

Około 10 minut. 

10.Czytałaś lektury? Czytasz dziś książki?

Większośc lektur przeczytałam. Czytam książki dodziś, bo dla mnie to ja prowadzenie drugiego życia.

11.Jak sobie radzisz ze swoim zakupoholizmem? ;)

Radzę sobię nawet nieźle :) Samodyscyplina level hard i +3 do mocy.


Czas na moje pytania Drogie Panie:

1. Czerwone usta czy czerwone paznokcie?
2. Z jaką postacią z literatury lub starego filmu zjadłabyś obiad?
3. Makeup - próżnośc czy poprawianie po matce naturze?
4. Marilyn czy Audrey ?
5. Szminka czy błyszczyk?
6. Ulubiony serial?
7. Co jadłaś na śniadanie?
8. Muzyk/artysta ostatnio przez Ciebie odkryty?
9. Twoja największa wada, z którą jeszcze próbujesz walczyc?
10. Stres Cie mobilizuje czy zniechęca?
11. Jeśli bilet w jedną stronę to tylko do ....

Uprzejmię apeluję do

Marilyn
Beauty in english


Ponieważ większosc już zrobiła ten tag to nie nominuję ale chętnie poczytam  odpowiedzi na te pytania, (Bambi, BlackCat, Juicy Beige zwłaszcza - proszę nie spoczywac na laurach :)


 

Komentarze

  1. Ja już odpowiadałam ;* aczkolwiek dziękuję za nominację ;P Dziwnie dużo ich dostałam. Nie dowierzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah tak :) no wlasnie wszyscy robili ju i nie ogarniam ;)

      Usuń
  2. no jak możesz, jak możesz - przecież to oczywista oczywistość, że Craig:D oj dziękuję za wezwanie, ja nie wiem kiedy ten tag ogarnę, ale ogarnę na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwazniejsze ze sie w koncu zdecydowalam ;D

      ogarniaj ogarniaj :)

      Usuń
  3. Zgodnie z Twoją prośbą, odpowiedziałam również na twoje pytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby Sean Connery? ;)
    Tak sobie pozwoliłam odpowiedzieć u Ciebie, bo u mnie post na ten temat już był ;)
    1. czerwone paznokcie
    2. Z Clarkiem Gable ;)
    3. Makeup -poprawianie po matce naturze
    4. Audrey
    5. błyszczyk?
    6. usta usta
    7. dziś chałkę z Almette :)
    8. Oszibarack
    9. lenistwo ;)
    10. zwykle mobilizuje
    11. do domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha chyba bylby najlepszy ;D

      bardzo mi miło i dziękuję :)

      Usuń
  5. O tak... Wentworth... ale on jest przystojny :P

    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

All the cool kids leave a comment

Popularne posty