L'Occitane Almond Shower Oil

L'Occitane Almonde Shower Oil, migdałowy olejek do kąpieli. Dostępny na allegro lub polskiej stronie producenta. Jeszcze do niedawna myślałam "co za poryty pomysł myc się olejkiem" ale spuszczam głowę w pokorze i muszę przyznać, że to wspaniały pomysł. Kupiłam olejek w wersji 75ml okazyjnie na Allegro, żeby zobaczyć o co ten cały szum. Produkt pełnowartościowy posiada 200 ml i kosztuje ponad 80 pln. Wiele z nas trwa w przekonaniu chyba, że olej czy olejek jest tłusty. Otóż nie! W kontakcie z wodą zmienia się w mleczko i delikatnie pieni i oczyszcza. Tak mi podpasował, że nie pamiętam kiedy byłam aż taka zadowolona po kąpieli :) Jest dośc wydajny, a więc starczy nam na długo. Zapach-początkowo wydawał mi się zbyt intensywny, lekko marcepanowy, migdałowy, a czasami czuję nawet jakieś jabłko. Zdecydowanie ukojenie dla zmysłow po długim dniu. Co do nawilżenia, które twierdzi producent, jest obecne. Nie muszę nawet nakładac balsamów czy mleczek później. Jedynie na nogi, ale skóra na moich nogach jest całe życie bardzo sucha, i nawet oliwka nie daje rady. Tak więc nie jest to moim wyznacznikiem i nigdy nie będzie. Myślę, że można poprosic o taki prezent, jeśli nie chce się wydawac aż tyle, na kosmetyk do kąpieli. Nie sądzę, żebym kupiła go w regularnej cenie, w promocji lub wersji jak ta powyżej jak najbardziej. 
Czy ktoś już próbował podobnych kosmetyków? Jak wrażenia? :)

 

Komentarze

Popularne posty