Kapsułki tłustości



Rival de Loop Anti-Age Pflege kapseln (6 pln), a więc kapsułki przeciwstarzeniowe, o działaniu łagodnym. Wielce i szeroko chwalone na blogach i YT. Nie mają zapachu, zawierają  w sobie witaminy E,A i F, nie posiadają parabenów i mają jeden czy dwa silikony."Kuracja" miała domyślnie trwać 7 dni, ja wymiękłam tuż po pierwszym zastosowaniu. Rodzima produkcja rossmannowska musiała się tak skończyc. Gdy otworzyłam pierwszą kapsułkę odrazu byłam poddenerwowana ilością tłuszczu jaka wylała mi się na rękę. Ale to nic. Nałożyłam wszystko na oczyszczoną twarz. Delikatnie wmasowałam i zastosowałam wszystkie wskazówki, o których mówi etykietka. Miało odżywić i nawilżyć i "odmłodzić".I wchłonąć. się Tego ostatniego nie mogłam się doczekac. Po 35 minutach spojrzałam w lustro-moja twarz zamieniła się w odblaskową kulę dyskotekową,błyszcząca i opalizująca i takie tam inne przymiotniki.Gdybym nie starła chusteczką pewnie do dzisiaj siedział by na powierzchni skóry :) Nieźle Rossmann, prawie uwierzyłam.
Nie polecam.

Komentarze

  1. Thanks for entering the giveaway and good luck :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne doświadczenie z tymi kapsułkami :( Strasznie tłuste i zapychające niestety. Ja również ich nie polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! w ogóle zauważyłam, że oleje itp mało kiedy sprawdzają się na mojej twarzy niestety :/

      Usuń

Prześlij komentarz

All the cool kids leave a comment

Popularne posty