Nivea Pure & Natural





Nivea Pure & Natural krem nawilżający dla cery normalnej i mieszanej. Zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego(w tym ostatnio popularny olej arganowy) a tym samym nie ma w składzie silikonów, parabenów i olei mineralnych. Jak już wspominałam mam cerę mieszaną,policzki normalne, przy ustach sucho i przetłuszczająca się strefa T więc wybrałam wersję do cer normalnych i mieszanych. Krem ma konsystencję dość bogatą i "stałą", i trochę mnie zdziwiło to. Krem przepięknie orzeźwiająco pachnie. Niestety wolno się wchłania, jest lekko za tłusty, za bogaty, co nie powinno miec miejca zważając na to dla jakich cer jest przeznaczony. Jak już się wchłonie to jest w porządku. Rano natomiast budzę się z delikatnie tłustą powłoką na buzi. Nie uczula, nie było reakcji skóry na żaden ze składników. Trochę szkoda, że nie gra z moją cerą, która ewidentnie jest złośliwa. Polecam dla osób z cerą suchą i normalną. Oddałam bratu, sprawdza się bardzo dobrze, nie zapycha porów.



Komentarze

Popularne posty