Lush !!! mini zakupy





Jakis miesiąc temu dołączyłam się do zamówienia na wizaz.pl na zakupy LUSH. no i w końcu się doczekałam :) Wczoraj był ten szczęśliwy dzień. Jak wspominałam w jednym z wcześniejszych postów o mydełkach, zamówiłam ponownie Sultana of soap, do tego peeling Ocean Salt, "kule" do kąpieli Blue Skies and Fluffy White Clouds, oraz na wypróbowanie tabletkę do inhalacji z vitaminą C jako tonik. Wszystko pachnie obłędnie, nie będę starać się nawet tego opisać, bo wyjdzie żałośnie.  Jeszcze jak listonosz w ręku trzymał to już czułam wszystkie zapachy :) Warto dołączać się do zamówień, na portalu, bo jedynym innym wyjściem jest Allegro, gdzie ceny są z kosmosu. Kupiłam jeszcze z polecenia znajomej nowy tusz Eveline Volume Celebrity, review nie długo wraz ze zdjęciami :) 
Co ostatnio kupiłyście nowego ? :)



Komentarze

Popularne posty