It's a 10 miracle conditioner - odżywka bez spłukiwania


It's a 10 miracle leave-in product, odżywka do włosów bez spłukiwania robi szum na amerykańskim rynku kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów. 10 cudów dla Twoich włosów? No zobaczmy więc:

1.) Repairs dry damaged hair  - TAK - zmniejszyła się ilośc rozdwojonych końcówek
2.) Adds shine - NIE - bez fajerwerków, nie zauważyłam żadnego blasku
3.) Smoothes & controls frizz - TAK - wygładza ale nie wszystko, efekt jest dość krótko trwały
4.) Seals & protects hair color - ND - nie dotyczy ponieważ nie farbuję włosów
5.) Detangles - TAK TAK Tak - ! nie ma problemu z rozczesaniem włosów po myciu,
6.) Prevents split ends - TAK - patrz pkt 1
7.) Stops hair breakage - TAK - moje włosy nie są łamliwe ale się subtelnie wzmocniły
8.) Creates Silkiness - NIE  -kreuje jedwabistość ? - next !
9.) Enhances natural body - NIE - co?! Trzeba ostrożnie aplikowac bo włosy stają się obciążone i zostaje na nich film
10.) Flat iron spray & thermal protector- TAK -wspomaga ochronę przy prostowaniu i suszeniu, ale do tego używam i tak oddzielnego produktu, sam nie wystarczy by ochroni włosy (w moim przypadku)

Zapach tylko ok. żadnej rewelacji, pachnie jak standardowy kosmetyk do włosów kupiony w drogerii, aczkolwiek nie przeszkadza i nie utrzymuje się na włosach. 
Konsystencja żelowego mleczka, jeśli można tak to określić :) Unikać kontaktu ze skórą głowy bo włosy robią się tłuste i nadają się do ponownego mycia. 
Opakowanie wygodne, spray ułatwia aplikację stosunkowo równomiernie.
Cena....  małe opakowanie 60 ml  ok 30 pln, 120 ml 60 pln - nie jest tanim produktem, dobrze że nie skusiłam się na większe :)

Produkt ten wg mnie powinien nazywa się co najwyżej It's a 5,5 miracle. Spodziewałam się dużo lepszych efektów, sądząc po opiniach jakie panują na temat tego produktu. Zaznaczam, że nie mam zniszczonych włosów- nie farbuję, nie nadużywam ciepła ani suszarki ani prostownicy. Użyję do końca , bo dobrze spisuje się w roli rozplątywania włosów.Osobiście nie kupię ponownie, ale spróbować musisz sama, tym bardziej że produkt jest lubiany przez konsumentów. Mi po prostu trudno dogodzić :)

Opakowanie : 5/5
Cena: 3/5
Ogólnie: 2,8/5

Komentarze

  1. Właśnie słyszałam o tej odżywce, muszę ją kiedyś przetestować :-).
    +zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. @ms.milagros - co do niej nie ma reguły akurat :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Its a 10 is such an amazing product!

    OdpowiedzUsuń
  4. sądząc po ogromnej reklamie tej odżywki na YT i na blogach, ja też spodziewałam się po niej super efektów, a tu mnie zaskoczyłaś. Ale to dobrze, już nie będę na nią polować w necie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe może miałam za duże oczekiwania ale naprwdę, nie jest warta tylu pieniędzy, moim zdaniem. Znajdziesz dużo lepsze za tę cenę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

All the cool kids leave a comment

Popularne posty