Welcome back



Odkurzam, odsłaniam rolety, parzę herbatkę. 
Życie powoli wraca do nowej normy, stąd moja przedłużona nieobecność. W wolnej chwili na paluszkach zaglądałam do Was jak się macie i co rozkładacie na łopatki, więc już prawie jestem na bieżąco ;) Cieszę się, że wróciłam, bo już mi tego brakowało :) Kolekcje kosmetyczne na nadchodzące miesiące zapowiadają się całkiem ciekawie, a na gorący ogień mam już kilka rzeczy upatrzonych na „dzień dobry” ale o tym nie długo ;)

 


  Pozdrawiam ;)


 

Komentarze

  1. Gratulację, małe zdjęcie ślubne poproszę na maila :D,

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i dobrze, że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, że wróciłaś! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. No moja droga - gratulacje dla Was i teraz już Ci nie odpuszczę - piszesz, czy chcesz, czy nie :-D
    I wisisz mi prywatnie zdjęcie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah tak tak obiecałam :D ale ejszcze sama na nie czekam :) a wiec do uslyszenia :D

      Usuń
  5. Szczęścia na nowej drodze życia! Pierścionek i obrączka wyglądają razem cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i wszystkiego dobrego!!!
    Ja dopiero wróciłam po dłuższej przerwie i nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

All the cool kids leave a comment

Popularne posty