holiday-ish



Excuse my poor editing skills :)

Przystroiłam dziś pokój, nutką świąteczną :) Nic wielkiego ale robi subtelną różnicę. Też przystrajacie swoje pokoje/domy? Czy zostawiacie wszystko choince ?:)

I decorated my room today, now you can feel more holiday spirit in it :) Nothing fancy but make a difference, at least for me. Do you decorate your rooms? Or you just leave it for a Christmas Tree? :)


Wczoraj w duchu Świątecznym wybrałam się do kina na Sylwester w Nowym Yorku. Obsada niezła. Bardzo przyjemny film, nawet się wzruszyłam, co do mnie nie podobne. Jest zabawny, romantyczny i inne dobre rzeczy. Niestety zatęskniłam znów za Nowym Yorkiem i odżyło na nowo marzenie. Film bardzo polecam na odstresowanie :)

Yesterday I went to see New Year's Eve. I love it, the cast is great. It is such a lovely movie, I even got emotional, which is so not me :) It's funny and romantic and all other good things.Unfortunately, I started to miss New York and all the dreams are back. 
I recommend you the movie if you want to relax and spend some nice time :)

What are you up to now  ?

Komentarze

Prześlij komentarz

All the cool kids leave a comment

Popularne posty