Goodies !


Ot, zakupy w maju! Zamówiłam z Oriflame mgiełkę odswieżającą do stóp, jak tylko zobaczyłam, że grejfrutowa to musiałam ją mieć ;) Są jeszcze inne fajne kosmetyki z tej serii, ale popatrzyłam na mój koszyk z kosmetykami i samodyscyplina zadziałała :) Poza tym w promocji dorwałam tusz do rzęs Prestige My Blackest Lashes z konturóweczką gratis, a akurat nie mam żadnej, więc miło. Darmową wysyłkę oferowała Macadamia więc pokusiłam się o Healing Oil olejek-serum do włosów, coś jak olejek arganowy itp, ostrożnie 10ml ale już widzę, że szybko się nie skończy. Na koniec miniatura lakieru Orly w kolorze  beżowym Pure Porcelain. Na zdjęcie nie załapało się ogromne pudło kremu do ciała Nivea Soft. Na maj wystarczy. 
Ale zawsze tak mówię :)

Pozdrawiam serdecznie,


Komentarze

Popularne posty