czwartek, 14 września 2017

Hey, You !


Dzień dobry.
Witam po dłuższej przerwie ... w zasadzie poza zwykłym codziennym życiem nie mam jakiejś wielkiej wymówki gdzie byłam i co robiłam. W telegraficznym skrócie - powrót do pracy był wyzwaniem, ale udało się, podjęcie decyzji o budowie domu i kompletowanie dokumentacji wypełniało większość dostępnych popołudni, a z najnowszych wieści to w styczniu czeka mnie druga randka w ciemno, na której wiem, że zakocham się od pierwszego wejrzenia - Whimsical Baby Nr 2!

Sami rozumiecie.
Ale mam trochę więcej czasu teraz i kilka pomysłów :)


Do usłyszenia !

1 komentarz:

  1. Hey you!
    Tak się zastanawiałam GDZIE się podziewasz ;)) Super, że wszystko w porządku i same dobre zmiany!
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń

All the cool kids leave a comment

Flickr Images