wtorek, 17 stycznia 2017

The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5 serum nawilżające


doskonale nawilżona skóra, dla skóry odwodnionej

The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5 serum nawilżające KLIK to jeden z elementów marki The Ordinary, która zawirowała ostatnio w sieci. Jak powszechnie wiadomo KH może pomieścić do 1000 razy swojej masy w wodzie, co czyni go jednym z najbardziej popularnych składników dla skóry odwonionej. Powyższy produkt zawiera nową generację KH o stężeniu 2% bezolejowym. Formuła dodatkowo wzmocniona jest witaminą B5, która pomaga stworzyć bardziej wilgotne środowisko na powierzchni skóry. Produkt 30ml zamknięty w białej szklanej fiolce z wygodną pipetką. Ogólny efekt estetyczny na plus, mimo, że przypomina bardziej jak coś, co można znaleźć w szpitalu. 



Konsystencja jest przeźroczysta, gęsta i początkowo nieco lepka, żelowa. Nałożony na twarz zaraz po jej oczyszczeniu wsiąka w skórę praktycznie od razu. Nie pozostaje na powierzchni nić lepkiego, skóra jest gładka i oczywiście, nie ma mowy o żadnej tłustości. Rzadko jednak pozostawiam go samemu sobie, bo niemalże natychmiast dokładam do niego krem nawilżający, aby jak najwięcej skorzystać z jego wiążących właściwości. I to mi się sprawdza doskonale. Skóra jest nawilżona, ale nie czuję, jakby była obciążona jakąś dodatkową funkcją do wykonania. To co do mnie przemawia jako dodatkowy plus to brak efektu ściągnięcia skóry, który np. fundował mi Hydraluron. Tym samym wygrywa już w pierwszej bitwie, która jest dla mnie znacząca i w tym momencie decydująca, o tym, że Hydraluron ponownie w mojej łazience nie zagości. A dwa? KH z The Ordinary kosztuje 6 funtów, KH z Hydraluronu ok 25 funtów. Produkt praktycznie ten sam. 
Jest to moja druga buteleczka, którą używam więc postanowiłam, że czas na jakieś przemyślenia. Cieszę się, że pierwszy krok jaki uczyniłam w stronę tej firmy to właśnie ten kosmetyk. Jest prosty i wykonuje swoje zadanie bez zbędnych ceregieli. 
Czy jest w nim coś odkrywczego czego nie ma w innych produktach tego typu? Prawdopodobnie nie. Nie jest to czysty kwas hialuronowy, a jedynie sól sodowa kwasu hialuronowego, który nie jest aż tak efektywny jak sam czysty kwas. Ale ten z kolei, nie kosztuje już 6 funtów, ani się tak szybko nie wchłania. Na rynku jest wiele produktów zawierających ten cenny składnik, ale nie każdy jest sobie równy jako, że KH występuje w wielu "rozmiarach", a także cała otoczka w której pływa nie zawsze będzie kompatybilna z naszą skórą.



My point is, kwas hialuronowy marki The Ordinary jest jednym z najlepszych z jakim miałam do czynienia, mimo, że rynek wcale nie jest ubogi w te produkty. 
Polecam oprócz tego zapoznać się z całą gamą produktów tej firmy, bo na pewno znajdziecie coś dla siebie. 


7 komentarzy:

  1. Tego nie znam, ale używam z powodzeniem serum z niacynamidem oraz cynkiem. Natomiast jedno Ci napiszę :D po spotkaniu z NIOD MMHC już nie szukam innego. Oczywiście jest różnica w składzie i cenie, lecz kluczowe stało się zachowanie samego serum na mojej skórze. A ta pragnie go więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyglądałam się za bardzo ofercie NIOD, ale będę mieć ją na uwadze skoro polecasz :)) póki co szykuję się na te serum z wit. C od Liq CC... w sumie nic takiego nie używałam, trochę się boję ale może małymi kroczkami pójdzie do przodu

      Usuń
  2. Pamiętam jak z 8 lat temu moja znajoma w pracy chwaliła się, że mąż jej przywozi kwas hialuronowy z Danii gdzie pracował:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps miałam raz czysty kwas h. kupiony na Biochemii Urody ale nie umiałam się z nim dogadać: ściągał, lepił się:(

      Usuń
    2. tak też czytałam, że sam kwas czysty nie jest najprostszy do współpracy, musi mieć wspomaganie hehe...

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tej firmie jeszcze. Moim nr 1 jest serum LIQ CC z witaminą C. Jestem z niego bardzo zadowolona. Na początku przez chwilę delikatnie szczypało w twarz po aplikacji. Efekty są świetne i się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam te serum na oku własnie ale przyznam, że jeszcze nie stosowalam witaminy C w takim stezeniu i troche sie tego obawiam... nie mniej jednak dolaczy do ekipy bo ciekawosc i tak zatriumfuje :p

      Usuń

All the cool kids leave a comment

Flickr Images