piątek, 27 stycznia 2017

Chanel 01 Powder Brush


jedyny pędzel do pudru którego potrzebujesz, the best powder brush on the market Chanel

Dwa narzędzia, bez których się nie obejdę. Ktoś pomyśli, że tylko tyle i jak to wogole możliwe, niektórzy dostaną mini ataku serca, a może znajdzie się ktoś taki co przybije mi piątkę :). Dla mnie to wystarczy, żeby z powrotem wyglądać jak człowiek. Czyli absolutne minimum. Jestem dosyć świeżym konwertem na jajko gąbkę Beauty Blender. Odrębnej recenzji na jej temat nie przewiduję, bo czy jest w ogóle sens skoro sieć w ciągu kilku sekund wypluwa tysiące artykułów i pozytywnych recenzji na jej temat. Poza tym I am late to the party, więc cóż nowego mogłabym dorzucić. Mogę jedynie podpisać się pod tymi wszystkimi pozytywnymi recenzjami. W moim odczuciu gąbka zdetronizowała wszystkie pędzle do nakładania podkładów, łącznie z palcami. Z najbardziej badziewiastego podkładu uczyni porządną i nienaganna taflę na skórze, która wygląda po prostu naturalnie. Jak skóra. Długo się opierałam, ale nawróciłam się i nie szukam ani nie wracam do niczego innego. To już postanowione. Tak więc: canvas=Beauty Blender.
Drugie narzędzie - pędzel do pudru Chanel. Dokładna nazwa to Chanel 01 Powder Brush. Jest porządny, miękki i dość zbity. Ma grubą drewnianą solidną rączkę i srebrne okucie. Bardzo elegancko się prezentuje. Nie kupiłam go jednak pod puder. Zrezygnowałam z nich już jakiś czas temu. Kupiłam go pod brązer / pudry brązujące. I nadaje się do tego idealnie. Jest zbity, ale na tyle elastyczny, że nie stworzy wielkiej brudnej plamy na budzi. Doskonale rozciera produkt, robi co mu każe, nie dyktuje mi swoich widzimisie, potrafi w moim odczuciu stworzyć miękką "blaknącą" pryzmę, która nie krzyczy konturowaniem i sztywnymi wytycznymi. W połączeniu z matowym brązerem, obecnie używam z uporem maniaka Burberry Earthy blush KLIK, jest połączeniem idealnym.
Dodam jednak, że mimo, że włosie pędzla jest miękkie i delikatne, myślę, że na rynku znajdziemy jeszcze coś bardziej miękkiego. Ale ja takich nie szukam. Miałam kiedyś pędzel z wiewiórki bodajże i niestety nie potrafiłam się z nim zaprzyjaźnić. Był tak miękki ze przyprawiał mnie o natychmiastową drzemkę, ale nie potrafiłam z nim pracować, ślizgał się wręcz po twarzy, nie malował jak chciałam. 

Mi to wystarcza. A Co Wam wystarcza ?




7 komentarzy:

  1. Wiesz, że nigdy na dłużej nie zatrzymałam się przy pędzlach Chanel ;) Jakoś tak. Miałam jedynie ich kabuki, który był dołączony do pudru mineralnego. I koniec historii ;)
    Zerknę sobie kiedyś na ten model, choć w planach mam zakup pędzla do pudru z La Mer i kilku z Bobbi Brown.

    Mam świra na punkcie pędzli :D i kocham miłością absolutną gąbkę BB - kupuję regularnie od kiedy przeszłam na tę stronę mocy LOL
    W pędzlach lubię różny rodzaj włosia, przede wszystkim musi być ono dopasowane do struktury produktu, posiadać preferowany przeze mnie kształt, sprężytość, linię cięcia, ułożenie. Ma też być wyważony, zachowane proporcje. Nieważny jest rodzaj włosia, za to trzymam się jednego- żadnych drapaków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bobbi Brown zawsze mnie kusił bronzer brush bo ma ciekawy kształt ale teraz to już nie wiem czy mi wogóle potrzebny na moje potrzeby i "makijaże" :))
      hahaha da się zauważyć, że je uwielbiasz :D a BB znalazł się w końcu u mnie w koszyku dzięki Tobie !!
      Drapakom dziękujemy, oj nauczyłam się tego dawno, dlatego koniecznie muszę zawsze "pomacać" najpierw :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. chyba dużo osób je lubi, ja nie miałam nic od nich :)

      Usuń
  3. Boszz chyba tylko ja zostałam bez BB. Poważnie o nim myślę, bo podkład który ostatnio nabyłam coś mi się nie widzi. W sumie jak by tak policzyć to mam 3 pędzle...10 letniego Inglota i dwa Ecotools :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezuu 4 jeszcze Hakuro do podkładu ;D

      Usuń
    2. hahaha o a myslalam ze to tylko ja go juz nie mialam :D serio, dobry jest. napewno beda kolejne egzemplarze.
      Kolekcja ilościowo widzę taka jak moja :D

      Usuń

All the cool kids leave a comment

Flickr Images