wtorek, 13 grudnia 2016

Pre Christmas Haul



Bardzo mini zakupy w zasadzie ostatnich czasów. Wiadomo, święta idą więc zacieram ręcę jak co roku hehe Trakuję to jak uzupełnienie podstawowych punktów niż jakieś bardziej ekscytujące łupy. Ale i tak wszystko cieszy :)) Alpha-h Liquid Gold TUTAJ- stały bywalec, easy. Następnie nowy krem nawilżający od Murad Hydro Dynamic Quenching Essence - jestem już po kilkunastu użyciach i jest bardzo zadowolona z pierwszych wrażeń. Suchy szampon Klorane TUTAJ z wyciągiem w owsu- wybór był oczywisty odkąd wspomniała o nim Rosie Huntington-Whiteley, I am such a copy cat... lol
 



Podopharm krem do stóp z lipidami TUTAJto produkt typowo zainspirowany Asią aka Mrs. Hexx. Chwaliła i chwaliła no nie było innego wyjścia, zdradziłam swój ulubiony Gehwohl więc zobaczymy co to za cudak. Dwie ostatnie pozycje to lakier OPI Tiramisu for Two - kiedyś na blogu pokazałam wersję hybrydową tego koloru TUTAJ . Nie mniej jednak jest to piękny nudny kolor beżo różu. I'm lovin' it. Składając zamówienie na krem do stóp wrzuciłam peeling do ciała Bielenda Cukrowy peeling do ciała z olejkiem grejfrutowym, piękny wielki słoik scrubu niestety po dwóch zastosowaniach zasmuca mnie coraz bardziej. Ale o tym innym razem.  Kilka rzeczy kupiłam w międzyczasie i pojawią się już jako gotowe recenzje.

5 komentarzy:

  1. Chętnie zaopatrzę się w suchy szampon Klorane, obecnie stosuję Dove, ale drażni mnie jego zapach, a po Batiste strasznie leciały mi włosy :/ Liquid Gold uwielbiam tak jak i Ty. Trochę ubolewam, że obecnie nie mogę go stosować, ale z drugiej strony hormony pozytywnie wpłynęły na moja cerę więc nie ma co narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szamponem Dove u mnie bylo to samo, chyba nawet nie skonczylam calkowicie puszki bo juz nie moglam wytrzymac tego duszącego zapachu. Do Batiste mam neutralny stosunek, jest to jest nie ma tez dobrze heheh... Klorane poki co jest chyba najlepszym jaki stosowalam po tym jak zakonczyli sprzedaz suchego szamponu Fekkai... powiem szczerze, że podczas ciąży mialam nalepszą cerę kiedykolwiek :)) jak u porcelanowej lalki, ale niestety wrocilo do "po staremu" hehe ale nie narzekam i tak.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, że Bielenda ze swoimi peelingami nie bardzo się poprawiła/zmieniła? ;) Nie jestem fanką suchych szamponów, dawno temu coś miałam z Klorane (ale może zmieniła się formuła? - bo przecież to jedna z pierwszych firm, która miała coś takiego w swojej ofercie zanim zrobił się taki boom na suche szampony. Gram w drużynie pt. "texturizing sprays" :D Niemniej z chęcią dowiem się, co Ty masz do powiedzenia.
    Niech Ci krem dobrze służy :))) Moje stopy są mi wdzięczne za Podopharm i nie mogę wyjść z podziwu odnośnie efektów. Nie pamiętam już kiedy miałam tak gładkie i dobrze nawilżone stopy bez żadnych extra zabiegów. Od czasu do czasu sięgam tylko po moją ulubioną tarkę w celu wygładzenia i wszystko. Minimalizm pełną stopą :DDDD

    Superowy ten OPIk, lubię takie odcienie. Liquid Gold i u mnie zajmuje honorowe miejsce, aczkolwiek muszę przyznać, że od chwili włączenia witaminy C oraz zmiany kwasu (na laktobionowy) sięgam po niego coraz rzadziej.

    Czekam na to, co było "w międzyczasie" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety na to wyglada, kiedys mialam z nia doczynienia powiedzialam-nie, ale ostatnio mysle sobie, ze bylo to dawno temu wiec moze sie juz nauczyli... srednio im to wychodzi niestety. Poszliby na kurs do Collistar, moze jakis skutek by to przynioslo :p
      Ja osobiscie jakbym mogla z suchelcow zrezygnowac to bardzo chetnie, niestety jednak uzywam jako cheat day aby miec jeszcze jeden dzien do mycia wlosow, a to ze wzledu na uber wrazliwa skore glowy, co podkreslalam niejednokrotnie, ktora niestety jest po wiekszosci myc podrazniona. Zanim zdazy sie uspokoic przychodzi kolejne mycie i tak w kolko ... dlatego wolę go mieć pod reka :)
      Poki co stopy są zadowlone ale werdykt jeszcze nie zapadł :D co do minimalizmu wzgledem pielegnacji stóp mam tak samo :p i wystarcza. Raz czy dwa razy do roku lubię oddac sie w profesjonalne rece nawet dla samego relaksu, sprzątac nie trzeba.
      Musze sie jakos zorganizowac i zmienic biegg na te witaminke C i inny kwas, ale czasami ujawnia sie moje "creature of habit" wiec moze byc to nie lada wyzwanie.

      Dzieki ! :))

      Usuń

All the cool kids leave a comment

Flickr Images