Hello


Wracam dzisiaj po dużej – jak na mnie – przerwie. Wiele czynników się na to złożyło – zepsuty komputer przede wszystkim, wyczekiwany od 1,5 roku urlop, małe problemy ze zdrowiem no i generalnie życie. Brakuje mi ciągle pisania i robienia zdjęć na mojej ulubionej szafce, bo zaczęłam to wszystko z wielką chęcią. Aktywnie czas spędzam zawsze na instagramie więc starałam się być na bieżąco, ale przecież nie zawsze to możliwe. Także mam nadzieję, że jeszcze Was tutaj goszczę i powoli wracam ;)


 



 

Komentarze

  1. She's alive :-DDD Normalnie niemożliwe :-)
    Bardzo się cieszę, że wracasz i mam nadzieję, że na stałe i do regularnego pisania :-)
    Tęskniło mi się za Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah tak to ja :D
      dziękuję za miłe welcome back Koteczku, I missed you too :))))

      Usuń
  2. Cieszę się bardzo i z niecierpliwością czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że w końcu wracasz:) Twój blog to jeden z niewielu, którego nie zalała masa takich samych, sponsorowanych kosmetyków, co bardzo doceniam. Mamy podobne gusta kosmetyczne, dlatego będę podglądać po cichutku, nadal z przyjemnością.
    A można wiedzieć jak się nazywasz na instagramie, bo nigdzie nie znalazłam? Zyczę zapału i pozdrawiam:)
    - Mysza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie miłe słowa, bardzo dziękuję Myszko, cenię sobie wolność,a wolność to również stan umysłu ;) mój instagram to @heavenrain5, ale nie przestrasz się bo czystki były hehe... Dziękuję bardzo i do usłyszenia !

      Usuń

Prześlij komentarz

All the cool kids leave a comment

Popularne posty