Back on track







Witam Moje Panie, wpadłam się przywitać i powiedzieć, że dalej tu mieszkam. Nie było mnie troszkę, ale mam dobrą wymówkę za to ;) Byłam na długo wyczekiwanym urlopie, i udałam się na niego do Chorwacji. Dawno tak dobrze nie wypoczęłam, pogoda dopisała przepięknie, wróciłam z opalenizną oraz czymś jeszcze. Hehe... nie martwcie się, blog nie zamieni się w żale sfrustrowanej Panny Młodej ani nie zasypię Was podobną tematyką ;) Mam nadzieję, że już od teraz wrócę do mojego małego rytuału pisania postów i interakcji z Wami, bo muszę wiedzieć, co w trawie piszczy!




 

Komentarze

  1. Gratuluję i czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. MilionThoughts94
      honeeya

      Dziękuję :) :* do uslyszenia

      Usuń
  3. Gratulacje:)) czekam na nowe wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i czekam na Twoją radosną twórczość własną :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. aj gratulacje! jaki śliczny pierścionek:] jeżeli o mnie chodzi to bardzo chętnie poczytam żale przyszłej panny młodej, nawet jak okażesz się bridezillą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah miałam moment ale dałam radę pozostac sobą :) :D dziękuję :)

      Usuń
  6. Dziękuję Wszystkim i każdemu z osobna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :*
    Ciekawa jestem jaka droga przygotowań będzie u Ciebie :) U mnie wszystko było poza standardem, życie dopisało swój własny scenariusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* powiem Ci, że na standardy się nie godzę, i tak jak to ujęłaś - obrót pewnych spraw mnie zaskoczył, mam nadzieję, że wszystko się uda.

      Usuń
    2. Trzymam kciuki :*
      U mnie wszystko się udało, aczkolwiek pojawiła się bardzo poważna rysa. Lecz to już nie było w żaden sposób do przewidzenia :( bo następnego dnia zmarł mój Tato.

      Usuń
    3. dziękuję jeszcze raz :*
      i nie wiem co powiedzieć, bo nie potrafię sobie wyobrazić co czułaś... ale całe życie wierzę, że nic nie dzieje się bez powodu, że nie ma w świecie przypadków.

      Usuń
  8. Cudowny pierścionek! Cieszę się, że i Tobie było dane doświadczyć ostatnio tego wyjątkowego dnia jakim są zaręczyny. W tle widzę kalendarz przygotowań ślubnych - przyznam, że te żale Przyszłej Panny Młodej byłyby ciekawym pomysłem na serię nowych postów. Przygotowania, przemyślenia, porady - chętnie bym śledziła Twoje poczynania oczywiście jeśli zechciałabyś się nimi z nami podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój też mi się bardzo podoba, przede wszystkim, że jest też z białego złota, które w naszej Polszce tak mało wciąż popularne :) haha myślałam może o update'ach małych, bo nie wiem czy nie byłoby to dla nie zainteresowanych interesujące ;D Ale pomysł bardzo dobry :) i bedę śledzic każdy krok jeśli pozwolisz :D

      Usuń

Prześlij komentarz

All the cool kids leave a comment

Popularne posty