Nivea Sun Protect SPF 30


  

Ochrona skóry latem jak już pisałam niedawno to również ochrona ust. Dopiero w tym roku odkryłam, że Nivea wypuściła  pomadkę do ust z filtrem SPF30 ! Jaka była moja radośc gdy ją zobaczyłam i za chwilę stałam przy kasie. Nie czekałam nawet na powórt do domu tylko na ulicy rozpakowałam i zajrzałam do środka. Pomadka ma bardzo ładny, subtelny zapach. Producent obiecuje wysoką ochronę oraz niebielenie ust. Ochrona? Zanotowałam? Bielenie ust? I to moje 3 grosze :) 
Pomadka, owszem, nie bieli ALE tylko przy położeniu delikatnej cieniutkiej warstwy. Nie oszukujmy się, nie znam nikogo, kto by położył pomdkę ochronną tylko jednym musnięciem. Tak więc druga warstwa dodaje nam lekkiego koloru do ust , a minowicie nadaje lekko różowy kolor np. ciemne usta lekko rozjaśnia, ale cuda dzieją się przy kolejnym trzecim pociągnięciu-usta robią się bardzo nieestetycznie biało óżowe. Nie wygląda to dobrze, ponieważ utrzymuje się ten efekt cały czas. Na plus jest to że filtr nie schodzi, czyli ochrona jest zapewniona, ale to że pomadka nei bieli ust jest lekko teorią przesadzoną ;).
Nie mniej jednak pomadkę polecam i zalecam umiar w dawkowaniu.


Komentarze

  1. Hmmm może być ciekawa, zwłaszcza na wakacjach przydatna, w tym roku morza nie zobaczę, ale będę o niej pamiętać w przyszłe wakacje;) W sumie można ją dawać pod jakiś inny błyszczy i wtedy chyba kolor nie przebije?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy będzie bardzo dobrze i ładnie ewentualne bielenie znika ;)
      ja może jeszcze we wrześniu cos załatwie a jak nie to coz począc :)

      Usuń
    2. No to w sumie fajna ta pomadka, taki filtr to rzadkość, a ja zawsze na wakacjach "spiekam" usta, bo nie lubię ich normalnym filtrem smarować;) Będę o niej pamiętać.

      Usuń
  2. looks like a lovely product! so good to have protection on your lips ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty