Chanel Clair 69




Rozjaśnione wnętrze oka jest u mnie na porządku dziennym. Kiedyś myślałam, że to zbędny krok, dopóki się sama o tym nie przekonałam.  Najpierw widziałam ten trick ale z białą kredką, która moim zdaniem wygląda bardzo sztucznie i teatralnie. No więc zaczęłam szukać czegoś innego i dokopałam się do kremowych/beżowych/flashtone kredek, które są właśnie do tego. Nie było to super proste bo jedne były za żółte, drugie za różowe a ja chciałam po prostu beżową :) Postawiłam na Chanel Clair 69 i to był bardzo dobry wybór.
- kredka jest w sam raz, nie za miękka więc nie spływa i nie za twarda więc dobrze się ją nanosi 
- jak na kredkę pozostającą na linii wodnej dośc długotrwała chociaż producent tego nie zapewnia 
- daje efekt wypoczętych oczu 
- nie uczula, nie piecze, jest dobra dla noszących kontakty 


Każdy jednak musi dobrać kolor do swojego odcienia skóry, co jednemu pasuje, to nie musi drugiemu.
Jedynym minusem może być cena. Za tę przyjemność w Sephorze policzą nam ok. 115 pln, co jest moim zdaniem dużym przegięciem i odmawiam płacenia aż tyle. To nie podkład czy korektor, który musi byc rewelacyjny, żeby nie zrobił z nas o la-la albo gorzej. Dlatego też, nie byłabym sobą gdybym nie dorwała jej okazyjnie :) czytaj: 35 pln w licytacji. Nówka sztuka, nieśmigana. Można? Można. Polecam.



Przeszukałam jeszcze inne możliwości; podobne odcienie znajdziemy u MACa, UNE (uk), Stila, a także drogeryjnie u MAX FACTOR (bardzo dobra wersja), Oriflame i Paese. 



zdjęcia nie oddają zbytnio pełnego efektu, ale w rzeczywistości kredka spełnia swoją rolę bardzo dobrze

***

I always try to brighten up the eye look. I used to think that this step it's just whatever till I tried it out myself. The white kohl in my opinion looks a bit fake and unnatural, so I started to look for flashtone kohl. There are pretty nice range to choose from, but some of them are either too yellow or too pink. So I decided to get the Chanel Clair 69 pencil kohl. And it was the right decision! It's the perfect balance of both colours.
- it isn't too soft nor too hard 
- pretty long wearing for something that goes for the water line 
- brightens up the eyes 
- make you  look awake 
- gives no burning sensation, good for contact wearers 

The only downside for some may be the prize. Sephora charged about $33 which, in my opinion ,is A LOT. So I wouldn't be myself if I didn't get it cheaper. I won a listing so I got it for slightly over $10. Yeah! 
Highly recommended!




Komentarze

Popularne posty