MK Team



A więc był Mikołaj! Przyniósł mi to, na co miałam oko już od paru dobrych miesięcy. Nowy zegarek Michaela Korsa. Zakochałam się ! :) Jest w kolorze złota, tarcza jest z ulubionej masy perłowej, a godziny obsadzane kryształami Swarovskiego, które dodają temu zegarkowi kobiecej nutki. Jest ozdobny sam w sobie. Musiał być skrócony, ale teraz już leży idealnie. Zdecydowanie ulubiony prezent od dawien dawna :) 
Co w tym roku jest Waszym ulubionym prezentem ?






no edit involved!


MK 5303

So, Santa was here, as you can see :) I got Michael Kors watch and I'm in love ! It's yellow gold, with mother of pearl dial and Swarovski crystals that make it more femmine. The pictures doesn't do the justice, it's beautiful. Of course it had to be shortened but now fits perfectly. No need for other jewellery as it's it does the job of all. Definately my favourite gift of all for a very long time :)
What's your favourite christmas gift this season? Tell me!


Komentarze

  1. great blog! i like it! :)

    take a look at my blog!

    xoxo

    doro912

    http://doro912beautylounge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka piękny zegarek Normalnie Cudeńko ! :p supeer blog! Serdecznie ciebie zapraszam na mój blog i do Obserwatorów
    http://latinoprincesscarolajndancedesign.blogspot.com/


    Pozdro! :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zegarki MK. Twój też jest śliczny :) jaki to jest model? ja pozazdrościłam nieesi25 i mam MK 5222 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MK 5303 Limited Edition :) chciałabym miec ich więcej ale może kiedys :) debatowałam nad klasycznym mk5055 ale jak zobaczylam ten z krysztalkami swarovskiego to przepadłam :)

      Usuń
    2. Twój jest taki zgrabny, elegancki. Mój model jest dość spory i nie zawsze do wszystkiego mi pasuje, ale i tak bardzo mi się podoba :)) Też bardzo chciałabym mieć większą kolekcję zegarków (i nie tylko) od MK :)

      Usuń
    3. mój nadgarstek jest dosc maly wiec czasami tez mi sie wydaje ze jest spory, ale coż :) zegarki to jak biżuteria wiec wcale się nei dziwię :)

      Usuń

Prześlij komentarz

All the cool kids leave a comment

Popularne posty