czwartek, 22 września 2011

update




Uporządkowałam wszystko, wkręciłam się już ponownie we wszystko więc mogę spokojnie zrobić mały update, co się tutaj dzieje :) Po pierwsze. Z wakacji wróciłam z nawet niezłą opalenizną, którą widać szczególnie na buzi. Najwidoczniej mijają mnie same bladolice osoby na ulicy, bo wszyscy się na mnie co najmniej dziwnie patrzą:) Co mnie bardzo śmieszy jednak.

I reorganized everything finally, it's same old same old again so I can give you a little update on what's going on here :) Firstly. I came back from holiday with quite a tan that shows a lot on my face. Apparently all the people I pass on the street are fair faced as they look at me that special way that make me feel wierd :) But it makes me laugh, though.



Nie byłabym sobą gdybym nie przywiozła wora kosmetyków ze sobą. Greckie kosmetyki są bardzo naturalne,  bogate w przeróżne dobrodziejstwa i witaminki, a najważniejsze, że nie mają w sobie chemii. Oczywiście króluje marka Korres w bardzo przystępnych cenach, a nie tych które proponuje nam Sephora, w czym jak zawsze przegina o jakieś 150% :)

I wouldn't be myself if I didn't got a bag of beauty goodies. Greek cosmetics are very natural, rich with witamins and all the good stuff withe chamicals. Korres brand is  cheap there, so I grab some things, unlike Sephora and their prizes which are way overprized, like 150% too much :)


Kiedy wróciłam do domku czekała na mnie przesyłka od Burberry z próbką nowego zapachu The Body. A wszystko to dlatego, że kliknęłam Lubię to na Facebooku i wpisałam swój adres. Jako, że nie jestem wielkim optymistą w życiu pomyślałam, że i tak nie przyjdzie i o niej zapomniałam. Oni jednak nie zapomnieli:), więc kliknijcie niżej w linka, polubcie stronę Burberry, następnie request sample i wpiszcie adres, a próbeczka do Was przyleci :)

Burberry The Body

When I got back home the package from Burberry with the sample of their new fragrance The Body was waiting for me. And it's all because I Like the Burberry Facebook page and typed my address. Because of the fact that I'm not a huge optimist in life I dodn't expect it to come and simply forgot about it. They didn't forget about me though :) so click in the link belove, like the Facebook page, type your address and wait for your sample :)

Burberry The Body



A od strony kulturowej jeśli można tak powiedzieć, obejrzałam w końcu długo oczekiwany To tylko sex z Milą Kunis i Justinem Timberlake'iem. Nie spodziewajcie się nic głębokiego, aczkolwiek na piątkowy wieczór polecam, bo teksty są śmieszne :) Przeczytałam również książkę Paulo Coelho Zwycięzca jest sam. Jest trochę inna niż jego wszystkie, dość uduchowione książki ale przeczytałam z przyjemnością.

From the other side, I watched long awaited Friends with benefits with Mila Kunis and Justin Timberlake. Don't expect something deep, but for the Friday evening it's perfect as the dialogues are pretty fuuny :) I read also The winner stands alone by Paulo Coelho. A lilttle different book that I'm used to read by this author but anyway I read it with pleasure.



Prośba do Was - możecie polecić mi jakąś dobrą książkę lub coś co ostatnio przeczytałyście? Ciągle czekam na Służące i Jeden dzień, ale w bibliotece są ciągle zajęte . 

A little ask  - can you recommend me a good book to read or the one you recently have read? I'm still waiting for The Help and One day but it's still unavaible in my library.


6 komentarzy:

  1. Mila Kunis jest śliczna a ten film rewelacyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRECJA aaaaa!!!! byłam i kocham to miejsce <3
    zazdroszczę że się opaliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ten film totalnie rozczarował :(
    jedyny plus to Justin bez koszulki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć Ci tylko zdobyczy z wakacji:) A tej książki jeszcze nie czytałam P.C. więc chyba muszę zaległości nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna jest książka "ostatnia piosenka". : )

    OdpowiedzUsuń
  6. o napisz koniecznie jak te kosmetyki!!!

    OdpowiedzUsuń

All the cool kids leave a comment

Flickr Images