The Body Shop Coconut Oil hair shine

The Body Shop Coconut Oil hair shine. Odżywczy produkt z naturalnym olejkiem kokosowym i lanoliną nadający połysk, przeznaczony do stosowania na włosy suche. Opakowanie to metalowa puszeczka 50 gr, dostępna też w wersji mniejszej. Sam produkt ma postać stałą, którą należy przed aplikacją nieco rozgrzać, bo nakładanie na włosy może skończyć się katastrofą. Pachnie jak kokos, nie jest to zapach słodki. Ja nie przepadam za kokosem więc mi osobiście zapach nie odpowiadał. Ale to czysto subiektywne odczucie :)

Olejek nakładałam tylko na końcówki włosów i trochę ponad nimi. Lekko były wygładzone, specjalnie wielkiego efektu nawilżenia czy blasku niestety nie dostrzegłam. Co więcej, olejek ten wygładza niesfornie odstające włoski, ale po kilku godzinach włosy nadają się do ponownego umycia :/ 
Jakkolwiek bym starała się to dobrze nałożyć na moje włosy przy minimalnej ilości, zawsze kończy się to źle. Być może ja robię coś źle, być może produkt nie nadaje się do moich włosów. Nie kupię ponownie.
Próbowałyście podobnych produktów na bazie olejku kokosowego? :)






The Body Shop Coconut Oil hair shine it's supposed to be natural, nourishing product that gives your hair shine. It contains coconut oil and lanolin, use directly on dry hair. The packaging is quite nice, metal screw tin, 50g but there's a smaller version too. It's a solid oil that you have to warm up with the heat of your fingers before putting into hair. Otherwise it can turn out to be a disaster :) It smells like coconut but it's not the sweet smell. I'm not fond of coco smell in general so I don't like it, but it's just very personal matter.

I have put the oil only into the ends of my hair and slightly above. They were a little smoother but the big effect of moisture or shine unfortunately I wasn't able to notice. What's more, the oil smooths down all the flyaways but after a few hours you need to wash your hair because it's a greasy mess :/
No matter how little I take and what way I apply the product I end up looking really bad. Maybe I do something wrong everytime, or mybe it's not the right product for my type of hair. I won't buy again.

Have you ever tried similar products based on coconut oil? :) Let me know!


Komentarze

  1. oj a do mnie przemawia. jutro zajdę aż z ciekawości do TBS i zobaczę czy są w innym zapachu też! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach kokosu ;)
    Zapraszam do mnie i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

All the cool kids leave a comment

Popularne posty